Način života

Ovih će vam 12 savjeta o načinu života pomoći zaštititi dijete koje raste od rizika koje je moguće izbjeći i omogućiti vam uživanje u zdravijoj trudnoći.

Kada zatrudnite, morat ćete donijeti odluke o načinu života koje će pomoći održati vaše dijete što zdravijim. Aktivan način života i dobre prehrambene navike važni su faktori, a možda ćete morati razmisliti i o nekim od svojih dnevnih navika.

Naših 12 savjeta o načinu života pomoći će vam da shvatite na koji će vam način male promjene u dnevnoj rutini pomoći da uživate u zdravoj trudnoći.

1. Neka vam prehrana bude dobro uravnotežena

Kao budućoj majci, dobro će vam doći sljedeći savjeti o malomasnoj zdravoj prehrani bogatoj vlaknima, koja će vam dati energiju i pomoći zadovoljiti vaše nutritivne potrebe i potrebe djeteta koje raste.

Dobro uravnotežena i raznolika prehrana u trudnoći bit će vam od pomoći, a informirajte se i o hrani koju biste trebali izbjegavati.
2. Izbacite ili smanjite unos određene hrane i napitaka

Tijekom trudnoće potrebno je smanjiti unos ili potpuno izbaciti pojedinu hranu i napitke iz prehrane. Između ostalog, potrebno je u potpunosti izbjegavati alkohol te pojedinu brzu hranu i gotova jela. Kofein i neke vrste riba trebalo bi unositi u malim količinama, za svaki slučaj. Saznajte više o ovim namirnicama na našoj stranici o prehrani u trudnoći.

3. Tijekom cijele trudnoće uzimajte multivitaminski i mineralni pripravak za trudnice poput Elevita Pronatal

U trudnoći je preporučeni prehrambeni unos određenih hranjivih tvari do 150 %3 veći, pa čak i unatoč vašim najboljim namjerama, sama prehrana možda neće biti dovoljna za zadovoljavanje ovih potreba. Elevit Pronatal sadrži brojne važne vitamine i minerale kako bi vam pomogao zadovoljiti vaše povećane prehrambene potrebe. Elevit Pronatal sadrži najvišu kombiniranu razinu folne kiseline i željeza za trudnice i klinički dokazano2 smanjuje opasnost od oštećenja neuralne cijevi za 92%. Željezo pomaže u sprječavanju anemije.

4. Oprezno rukujte s hranom

Jednostavne mjere poput pranja ruku prije rukovanja hranom, održavanja kuhinjskih površina čistima, pranja svježeg voća i povrća, dobre termičke obrade hrane i čuvanja namirnica na odgovarajućoj temperaturi pomoći će održati vas i vaše dijete u razvoju zdravima.

5. Krenite na trudnički tečaj i radionicu o dojenju

Na ovim grupnim sastancima buduće mame uče što očekivati na svom uzbudljivom novom putovanju te kako se pripremiti za trudove. Osmišljeni su kako bi vam pomogli da se učinkovitije nosite s izazovima trudnoće, porođaja i roditeljstva.

6. Obuzdajte jutarnje mučnine

Pored trudnoće i jutarnje mučnine mogu utjecati na vaš način života. Na raspolaganju su vam korisni savjeti koji će vam pomoći da smanjite učestalost i jačinu simptoma jutarnje mučnine poput mučnine i povraćanja.

7. Umanjite zatvor i žgaravicu

Trudnoća može izazvati zatvor i žgaravicu. Neki od uobičajenih savjeta za ove smetnje mogu vam donijeti olakšanje (npr. Rupurut).

8. Redovito vježbajte

Važno je da tijekom trudnoće budete aktivni kako biste ostali u formi, smanjili razinu stresa i pripremili se za porod. Nastojte se barem 30 minuta svakodnevno baviti umjerenom tjelovježbom poput hodanja ili plivanja. Ako već redovito vježbate, možda ćete morati malo usporiti kako ne biste pretjerali. Naporne vježbe, kontaktni sportovi i aktivnosti u kojima možete pasti za sada su zabranjene. Upitajte ginekologa ako niste sigurni.

Joga

9. Jačajte mišiće dna zdjelice

Kako vaša trudnoća napreduje, mišići dna vaše zdjelice naći će se pod pritiskom. Uključite neke vježbe za mišiće dna zdjelice u vašu rutinu kako bi pomogli ojačati mišiće mokraćnog mjehura za vrijeme i nakon trudnoće.

10. Izbjegavajte alkohol i rekreativne droge te prestanite pušiti

Najsigurnije je u potpunosti izbjegavati alkohol i rekreativne droge tijekom trudnoće te za vrijeme dojenja. Ako već niste prestali pušiti, preporuča se da to učinite čim pomislite da ste trudni.

Važno je da tijekom trudnoće budete aktivni kako biste ostali u formi, smanjili razinu stresa i pripremili se za porod.
11. Vodite dodatnu brigu o vašim zubima i zubnom mesu

Za vrijeme trudnoće nježno četkajte i čistite zube koncem jer se vaše zubno meso može lakše nadražiti. Ako ste povraćali, isperite usta vodom i nemojte odmah prati zube kako biste smanjili učinke kiseline. Kada posjetite stomatologa, napomenite da ste trudni.

12. Držite se podalje od mačjeg WC-a!

Ako imate mačku, nosite gumene rukavice pri čišćenju WC-a ili zamolite nekoga da to učini umjesto vas, jer se u njemu mogu nalaziti štetne bakterije. Ako se bavite vrtlarstvom, također bi bilo dobro da nosite rukavice.

Imajte trudnoću pod kontrolom uz pomoć kontrolnog popisa...

Sastavili smo opsežan popis stvari koje trebate učiniti kako vaša trudnoća napreduje. Pročitajte i ispišite naš praktični kontrolni popis za trudnoću i neka vam služi kao vodič.